X

اخبار سازمان ملی بهره وری ایران

/اطلاع‌رسانی/اخبار
شنبه 22 فروردین 1394
690
کد خبر: 250
آدرس کوتاه

 فعالیت نسخه اولیه «پایگاه مشاوران بهره وری» سازمان ملی بهره وری ایران آغاز شد

معاون پایش، نظارت و ارزیابی سازمان ملی بهره وری ایران از آغاز فعالیت نسخه اولیه پایگاه مشاوران بهره وری این سازمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان ملی بهره وری ایران، بهزاد محمودی با بیان این مطلب افزود: این سازمان با هدف فراهم آوردن امكان به كارگیری تجربیات و دانش متخصصان و خبرگان بهره وری و ایجاد زمینه برقراری ارتباط سازنده و موثر ایشان با فعالان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در بخش عمومی و خصوصی و در راستای انجام تكالیف و ایفای نقش حاكمیتی خود در عرصه حركت بهره وری اقدام به ایجاد پایگاه مشاوران بهره وری كرده است.
وی ادامه داد: در گام نخست افراد ذیصلاح اعم از حقیقی و حقوقی اقدام به تكمیل فرم های مندرج در پورتال سازمان ملی بهره وری ایران كرده و پس از بررسی های اولیه، مشخصات آنها در پایگاه اطلاعاتی مشاوران بهره وری بر اساس استان و رشته فعالیت درج خواهد شد و از اوایل خردادماه سال 1394 در پورتال همین سازمان قرار  خواهد گرفت.
معاون پایش، نظارت و ارزیابی سازمان ملی بهره وری ایران با بیان این كه تكمیل فرم های مربوطه و ارسال مدارك، الزامی برای این سازمان در جهت معرفی افراد در پایگاه اطلاعاتی مشاوران بهره وری بوجود نمی آورد، خاطرنشان كرد: مشخصات متقاضیانی كه فرم ها را به صورت ناقص تكمیل كنند یا مدارك آنها دارای اشكال یا نقص باشد، در این پایگاه درج نخواهد شد.
وی تاكید كرد: پایگاه اطلاعاتی مشاوران بهره وری صرفا برای ایجاد پل ارتباطی بین فعالان و كارشناسان تهیه و ارائه می شود و مشاوران معرفی شده در این پایگاه حتی اگر در دوره های سازمان ملی بهره وری ایران شركت كرده و یا در مقطعی با سازمان همكاری داشته باشند به هیچ وجه به عنوان نماینده این سازمان شناخته نمی شوند.
بهزاد محمودی تصریح كرد: سازمان ملی بهره وری ایران از نقطه نظرات و پیشنهادهای  سازنده درخصوص پربارتر شدن پایگاه اطلاعاتی مشاوران بهره وری استقبال می كند.
برای ثبت اطلاعات خود در پایگاه اطلاعاتی مشاوران بهره وری سازمان ملی بهره وری ایران اینجا را كلیك فرمایید.

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 

 

آخرین به‌روزرسانی این صفحه: ﺳﻪشنبه 22 اسفند 1402 11:47